העיתון האמריקני חושף: 11 מסמכים מסווגים נמצאו בבית טראמפ

אבי יעקב No Comments on העיתון האמריקני חושף: 11 מסמכים מסווגים נמצאו בבית טראמפ

הפשיטה על ביתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מעוררת הדים בארצות הברית: "מדובר באיום משמעותי על הביטחון הלאומי" | טראמפ בתגובה: "זה היה במקום שמור ומאובטח, עם מנעול נוסף לבקשתם. לא היו צריכים לעשות עלי פוליטיקה אלא היו צריכים פשוט לבקש"

נתניהו וטראמפ. היום צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שביום שני ערכו סוכנים פדרליים חיפוש בביתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ במאר-א-לאגו, בין השאר משום שלטענתם מידע מסווג נוסף נותר בלשכתו הפרטית לאחר שחדרו שהארכיון הלאומי החסיר יותר מתריסר קופסאות של מסמכי הבית הלבן מאתר הנופש מוקדם יותר השנה לדברי גורמים בממשל האמריקני המצויים בעניין לעיתון "וואל סטריט ג'ורנל" האמריקני.

טראמפ שהה בניו יורק באותם ימים, שכן אתר הנופש רדום בעיקר בחודשי הקיץ. הבולשת הפדרלית פגשה את עובדי השירות החשאי האמריקני ביום שני בבוקר מחוץ למאר-א-לאגו כדי להתריע על כך שהם מבצעים את הצו. לאחר החיפוש, הסוכנים הפדרליים החרימו כ-10 ארגזים, בהן לטענת העיתון נמצאו כ-11 חומרים מסווגים ורגישים מאוד.

טראמפ מסר בתגובה: "ראשית, כל המסמכים אינם מסווגים. שנית, הם לא היו צריכים 'לתפוס' כלום, הם היו יכולים לקבל את זה בכל רגע מבלי לשחק בפוליטיקה ולפרוץ לתוך מאר א-לאגו. זה היה במקום שמור ומאובטח, עם מנעול נוסף לבקשתם. כל מה שהם היו צריכים לעשות הוא לבקש. הבעיה הגדולה יותר היה מה הם הולכים לעשות עם 33 מיליון עמודי המסמכים, שרבים מהם מסווגים, שהנשיא אובמה לקח לשיקגו?".



0 תגובות